.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دیدار جمعی از دانشجویان مازندرانی با محسن رضایی

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه به اغتشاگران در هیچ جایی دنیا دسته‌گل، نمی‌دهند در خصوص وحدت گفت: پس از آنکه مردم از تحرک نخبگان برای ایجاد وحدت نا امید شدند، خودشان دست به کار شدند و وحدت را از کف خیابانها در9 دی‌ماه شروع کردند.
به گزارش فارس، محسن رضایی در جلسه با دانشجویان استان مازندران که عصر امروز یک‌شنبه برگزار شد، اظهار داشت: موضوع حکمیت در جمهوری اسلامی بی معنی است و قانون و رهبری محور وحدت هستند.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه "در تمامی کشورهای دنیا به اغتشاشگران گل نمی‌دهند بلکه پلیس وظیفه نظم و امنیت را برعهده دارد، گفت: در غیر اینصورت بی نظمی جامعه را فرا می گیرد.
رضایی با بیان این مطلب که برخورد قاطع و قانونی وظیفه پلیس است، اظهار داشت: مهم این است که صف معترضین از اغتشاشگران جدا شود و آنها خود را از نیروهای ضد انقلاب تفکیک کنند.
وی در پاسخ به سئوالی درباره وحدت گفت: " پس از انکه مردم از تحرک نخبگان برای ایجاد وحدت نا امید شدند، خودشان دست به کار شدند و وحدت را از کف خیابانها در نهم دی‌ماه شروع کردند امید است که همه به آنها بپیوندند تا در بیست و دوم بهمن ماه به اقیانوس ملت ایران متصل شوند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.131 seconds.